Youtube, “Youtube Gaming” için yeni etkinlik sayfaları ekliyor

Youtube, büyük gaming ve e-spor etkinlik içerikleri için etkinlik sayfaları çıkartacağını duyurdu. Etkinlik sayfaları, kullanıcılara canlı akışları ve spesifik etkinliklerle bağlantılı çeşitli videoları anlık izleme imkanı sunacak. İlk etkinlik, bu haziranda Electronic Entertainment Expo (E3) tarafından gerçekleştiriliyor.

[…]

Mobil Özellikli Bir Site Sahibi Olmanın Avantajları

Cep telefonlarını ya da diğer taşınabilir teknolojik aletleri günlük hayatımızın vazgeçilmez bir parçasına dönüştü. Dünya genelinde insanların çoğu, bu pratik kullanışlı aletlere günlük iletişim ihtiyaçlarını karşılayabilmek için günün her saatinde başvuruyor.

Peki, sizce mobil cihazların öncelikli amacı neydi? Mobil cihazlar, öncelikle telefonik iletişimi sağlayabilmek üzerine piyasaya sürülmüştü, ancak kablosuz teknolojinin de yardımıyla bu cihazların kabiliyetleri git gide arttı. Artık taşınabilir cihazlar, e-postaları kontrol etmek için, müzik dinlemek için, fotoğraf çekmek için, sosyal medya etkileşimleri için, internette sörf yapmak ve çok daha fazlası için kullanılır oldu.

[…]

Ücretli & Organik Kanallarınız İçin Ücretsiz Geliştirme

Bu yazıda anahtar kelime ve cihaza göre harcamalarınızı ve organik arama performans verilerini karşılaştırmak üzerine çeşitli fırsatlardan bahsedeceğiz.


[…]

İnternetin Tarihi Hakkında

Tim Berners-Lee İngiliz bir bilgisayar bilimcisi. Londra’da doğdu. Aynı zamanda Berners-Lee’nin ebeveynleri de, ilk icat edilmiş bilgisayarlarda çalışma şansını yakalamış ilk bilgisayar bilimcilerinden.

Oxford Üniversite’sinden mezun olduktan sonra Tim; Geneva, İsviçre’deki CERN’de yazılım mühendisi oldu. Dünyanın dört bir yanından birçok bilim adamı, CERN’de bulunan hızlandırıcıları kullanmak için geliyordu, ancak Sir Tim bu hızlandırıcıların bilgi paylaşımı konusunda zorluk çıkarttığını fark etti. Bu probleme yeni bir çözüm bulmak istedi. Birinin görebildiğinin bir başkasının da görebileceği çok daha geniş çaplı uygulamalar fikrini oluşturdu. Ardından, milyonlarca bilgisayar birbirine hız geliştirici internet vasıtası ile bağlanmaya başlamış olduğu fikrini baz alarak Berners-Lee, bu durumun bilgi paylaşımı için harika bir alt yapı olduğunu düşündü ve hypertext adında bir teknolojiye öncülük etti.

[…]

Bir Web Danışmanı ile Çalışmadan Evvel Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

Başarılı bir web danışmanı için iki adet anahtar kelime bulunmaktadır: bilgi ve tecrübe. Bu ikisine sahip olup olmadıklarını değerlendirebilmek mühim bir nokta. Söz konusu web danışmanlığı olduğunda, reklamını yaptıkları şeyi dört dörtlük sağlayabiliyorlar mı, piyasa içerisindeki mevcut konumları, hizmetleri ve bilgileri beklentiyi karşılayabilecek mi; bunu analiz etmek üzerine cevap verilmesi gereken dört adet temel soru şu şekilde:


[…]

“Güç Bende Artık!” – Web Otoritesini Çözümlemek Adına

SEO’da amacınız, endüstriniz içerisinde belirli konular üzerinden otoritenizi konuşturmak olmalıdır. Elbette eğer potansiyel müşterilerinize güvenlerini kazandıktan sonra arzlarını/taleplerini tedarik etmekte bir numara olmaya niyetliyseniz.

Güven, siteniz başarıya ulaşıp da ulaşmamasında çok büyük bir yere sahip. SEO, büyük bir olay ve ne yazık ki okunduğu kadar kısa ve kolay değil. Bir talimat kitabı yok. Devamlı olarak değişim halinde, ve Google gibi arama motorları, kullanıcılar hile yapamasınlar diye; kasıtlı olarak sistematik bir şekilde değiştirdikleri algoritmalarını gizlilikle yürütme eğilimindeler. Elbette Google’ın kamuoyuna açıkça sunduğu SEO’da başarıya ulaşılmasını sağlayan bir takım kesin yöntemler ve ipuçları var ve bunlar işe yarıyor da, ancak; “otorite” söz konusu olduğunda, SEO üzerinden bu durum gizemini hala koruyor.

[…]

Yapmakta Olduğunuz İş Hakkında Bir Websitesi Sahibi Olmanın Önemi

Eğer bir işyeriniz, firmanız ya da şirketiniz varsa ve bir internet sitesine sahip değil ise, yaptığını iş için çok büyük fırsatları kaçırıyorsunuz demektir. Bir websitesi, bir işin büyüme ve gelişme sürecinde pazarlama stratejileri bazında başlı başına bir başarı adımıdır. Gelişmekte olan teknoloji ile bağlantılı olarak websitenizin online varlığını sürdürmesi, müşterilerinizle ve global piyasa ile aranızdaki bağı stabil tutmak için en iyi yöntemdir. İşyeriniz için bir websitesine sahip olmanın faydaları ise temel başlıklar altında şu şekilde sıralanabilir:


[…]

İnternet Üzerinde Online Mevcudiyeti Sürdürmenin Önemi

İş dünyasında başarının ve bu başarıyı sürdürebilmenin en önemli gerekliliklerinden birisi hizmet sürekliliğidir. Yeni teknolojinin doğuşu ve gelişimi ile birlikte, ticaret dünyasında oldukça rekabetçi bir ortam hüküm sürüyor. Her yeni gün bir başka rakip firma daha ortaya çıkarken, bu ortamda sürekliliği sağlamak işyeri sahiplerine düşüyor. Yapmış olduğunuz iş ile ilgili sürekli değişiklikler sağlayacak tam hizmet verebilmeniz bu rekabetçi ortamda ayakta kalabilmeniz adına kritik bir önem arz ediyor.


[…]

Sitenizi Yeniden Tasarlamanız İçin Geçerli Sebepler

Teknoloji ve tasarım tarzları hızla değişmekte, ve iş sektörünün odak noktası haline gelmektedir. Bu şartlar altında sitenizin güncelliğini içeriği ile olduğu kadar tasarımıyla da koruması size yeni online imkan kapıları açacaktır. Bazen yeni bir tasarım biraz pahalıya mal olsa da, eğer ortaya güzel bir şey çıkarsa, yeniden tasarımlandırılmış siteniz muhteşem bir yatırım aracına dönüşebilir.
[…]

Ziyaretçinizin Dikkatini Çekebilmek için Yalnızca 7 Saniyeniz Var!

Bir insanın dikkat aralığının, bir akvaryum balığının dikkat aralığından daha kısa olduğunu biliyor muydunuz? Bir akvaryum balığının dikkat süresi 9 saniyeyken, bir insanın dikkat süresi 6 ilâ 8 saniye arasında. Bu durumda, siteniz ile bir ziyaretçinin bu kadar kısa sürede dikkatini çekebilmek için, yapmanız gereken çok şey var gibi görünüyor.


[…]

Arama Motoru Pazarlamacılığı: Yenilikçi Stratejiler İçerisinde En İyi Yöntem

Arama motoru pazarlamacılığını doğru değerlendirebilmek, bir ticaretçinin müşterilerinin ne aradığını tam olarak anlayabilmesi ile başlar. […]

Push-bildirimi Stratejisi Sürecinde En İyi Hizmet İçin Pazarlamacılara Öneriler

Pazarlamacıların ve ticaretçilerin, tüketicilere mesajlar ve çeşitli promosyonlar göndermek için her imkanlarının parmaklarının ucunda olduğu bu günlerde, tüketiciler ilgilenmedikleri konularda gelen çeşitli push bildirimlerinden ve bu tarz mesajlardan tamamen bıkmış haldeler. Son araştırmalar gösteriyor ki, tüketicilerin %52’si artık bu tip mesajları “sinir bozucu ve dikkat dağıtıcı bir öge” olarak nitelendirmekte.

Peki bu durumda bir pazarlamacı ne yapmalıdır?

[…]

Facebook, İnsanların Zaman Akışında Harcadıkları Zamanı Saymaya Başlıyor

Facebook’ta harcanan zaman aralığı ne kadar artarsa, Facebook’un bu durumdan elde ettiği maddi kâr miktarı artıyor. Bu sebepten insanların zaman akışındaki içeriğe göz gezdirme sürelerini artırmak amacıyla, her bir kullanıcının kendi zaman akışlarında en çok ilgilerini çeken içerikleri mümkün mertebe göz önünde bulundurularak çeşitli alâkalı bağlantılar eklenecek. Bu yenilik aynı zamanda, insanların sürekli aynı içerikle karşılaşmaması ve sıkılmaması için bir avantaj olanağı sağlıyor.


[…]

Mobil Cihazlar İçin Website Tasarımını Geliştirmek Üzerine

Müşteriler ve tüketiciler internete taşınabilir cihazlardan giriş yaptıklarından beri, sitenizin mobil cihazlara karşı optimize edilmiş olması pazarlama ve web gelişimi adına size kritik boyutta avantajlar katacaktır. Birçok site sahibi bu metodu kendilerine büyük kârlar sağlayacağını bilerek kullanmaya başladı. Bu mobil optimizasyon sürecinizde bir takım aksiliklerle karşılaşmamak ve kullanıcıları da bazı tasarımsal ve işlevsel problemlerle yüz yüze getirmemek için şu adımlara dikkat etmelisiniz:


[…]

Website Stratejinizi Geliştirmeye Yarayacak 3 Temel İpucu: Alanınızı, İmajınızı ve Amacınızı Göz Önünde Bulundurarak Hareket Edin

Eğer kendi alanınızda diğerleriyle karşılaştırıldığında ön planda olmak niyeti ile bir site hazırlamak istiyorsanız, bir website stratejisi geliştirmek üzerine plan hazırlamak için kendinize biraz zaman ayırın.

Online stratejiniz, tamamen sitenizden ne sunmaya niyetli olduğunuza bağlı olacak. Örneğin, muhafazakar bir kesime hitap ediyorsanız; güvenilir bir profil çizmeniz gerekiyor. Eğer genç kitleye hitap etmeye niyetliyseniz, biraz daha trendi şeylerle ön plana çıkmanız gerek. Söz konusu site stratejisi olunca; içerik, görsel, blog gibi birçok farklı opsiyon mevcut. Fakat hitap edeceğiniz kitleyi göz önünde bulundurarak bir strateji oluşturmak konusunda, işte birkaç temel ipucu:

[…]

Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi