Küçük Firmaların Neden İddialı Logoları Olmalı?

Kötü bir logoya sahip olmak genellikle marka veya firmalar için için negatif bir intibaya sebep olmaktadır. Bu sebepten eğer firmanız henüz yeni ve küçük ise, logo markanızın gücünü temsilen çok önemli bir detaydır.

[…]

Mobil vs. Masaüstü: Her ikisini de en iyi şekilde kullanıyor musunuz?

İyi bir kullanıcı arayüzü (UI) her zaman kazanır: Daha önce herhangi bir sitedeyken bu siteye ister mobilden ister masaüstünden giriş yapmış olun, okumakta zorluk yaşadınız mı? Ya da nerede bulunduğunuzu tam olarak gösteremeyen bir navigasyon sistemi ile uğraşmak zorunda kaldınız mı? İşte bunların sebebi başarısız bir kullanıcı arayüzüdür, ve bunun masaüstü ya da mobilden kullanımla herhangi bir alakası yoktur.

[…]

Online Mağazanız için Retention Marketing İpuçları

Hepimizin bildiği gibi, bir ziyaretçiyi devamlı müşteriye dönüştürmek, yani “retention marketing” kâr ve başarı oranlarını yükselten çok kritik bir ayrıntı olarak marketing sektöründe yer buluyor. Ve hatta birçok pazarlamacı, yeni müşteriler kazanma stratejisine mevcut müşterilerine en iyi hizmeti ve ürünü sağlamak stratejisinden çok daha az vakit ayırıyor.

[…]

Sosyal Medya Pazarlamacılığının Temel Kuralları

1. Dinleme kuralı: Sosyal medya ve içerik pazarlamacılığında başarıyı yakalamanın yolu az konuşup çok dinlemektir. Hedef kitlenizin online içeriklerini okuyup, tartışmalara katılın ve onlar için neyin önemli olduğunu öğrenin. Ancak bu şekilde onlara faydalı içerikler sağlayabilir ve günlük yaşamlarına katkıda bulunabilirsiniz.

[…]

İçerik Pazarlamacılığı Hatalarından Uzak Durmak Üzere Bir Takım Tüyolar

Son günlerde içeriklerin arama motorlarına göre mi, yoksa ziyaretçilere göre mi yazılması gerektiğine dair bir tartışma mevcut. Doğru yanıt ise her zaman ziyaretçilere göre içerik üretmek. Öncelikle, artık arama motorları için yazmak hiçbir anlam ifade etmiyor. Google kaliteli içerik peşinde, bu sebepten anahtar kelimelerle dolu bir çuval içerik size bir fayda getirmeyecektir.

[…]

Kullanılan Marketing E-posta Çeşitleri

Bu e-posta çeşidini zaten hali hazırda hepimiz biliyor ve seviyoruz. Yeni ürün, e-kitap, promosyon, ücretsiz deneme gibi şeyleri e-posta aracılığı ile müşterilere duyuruyor ve böylece kendimizi ve firmamızı tüketicilere tanıtma ve hatırlatma imkanı buluyoruz. Söz konusu bu tip bir e-postanın tasarımına gelecek olursa, verilmek istenen mesajın ve duyurunun oldukça açık bir şekilde karşı tarafa iletildiğinden emin olmalısınız.

[…]

Dijital ekonomide B2B pazarlamacılığı (şirketler arası pazarlama) için birtakım önemli ipuçları

Eğer henüz gelişmekte olan mütevazi bir firmaya sahipseniz ve B2B (şirketler arası pazarlama) camiasının içerisindeysiniz, pazarlama ve satış dalında dijital devrimin ne kadar zorlu bir süreç olduğunun farkındasınızdır. Bu konuda size yardımcı olabilecek birkaç ipucu da şu şekilde:

[…]

Display Reklam nedir?

Display reklam (afiş reklam); ticari mesaj bazlı metin, logolar, animasyonlar, videolar, fotoğraflar ve başka türlü grafikler yardımı ile oluşturulmuş görsel bir reklam çeşididir.

[…]

Facebook, yeniden hedefleme (retargeting) alanındaki mobil kapasitesiyle masaüstü özellikli FBX’i gölgede bırakıyor

Bir zamanların güçlü FBX’inin, daha yeni özellikli Özel Kitleler ve Dinamik Reklamlar’ın piyasaya sürülmesininin ardından düşüşe geçtiği görülüyor.

[…]

Gelecek odaklı bir dijital reklam için ipuçları

Dünyada 2 milyar akıllı telefon kullanıcısı var, ve bu rakam git gide artıyor. Ticari dünyada tüketici trendleri göz ardı edilemez, bu sebepten gelecek odaklı bir üretim sağlamak istiyorsanız doğru ve yaratıcı reklam yaklaşımları kullanarak, mobil tüketicilerin ufak ekranlardan da vermek istediğiniz mesajı rahatlıkla alabileceğinden emin olacağınız bir tasarım yoluna gitmelisiniz. Yerli reklamcılık (native advertising); görüntü, verilmek istenen duygu ve kullanıcı tecrübesinin içerikle harmanlanmasından yola çıkılarak hazırlanan bir reklamcılık çeşididir. Aynı zamanda sizin için tüketicilerinizle en verimli içerik alışverişine öncülük edecek bir reklamcılık çeşidi diyebiliriz.

[…]

Google Oracle’a karşı Java davasını kazandı ve trilyonlarca liralık cezadan şimdilik kurtuldu

Google’ın Android içerisinde Java API kullanmasından ötürü Oracle Google’ın 9 milyon dolarlık bir lisanslama cezasına tabi tutulması için uğraşıyordu. Ancak Juri, Google tarafından Java API’nin kullanılmasını Amerika Birleşik Devletleri telif hakları yasaları üzerinden “adil kullanım” olarak değerlendirdi.

[…]

Instagram, marka tecrübesini arttırmak için ticari faaliyet özellikleri geliştiriyor

Instagram, markalara görselleri geliştirebilmek üzere verisel olarak zengin özellikler sağlıyor.

[…]

Teknoloji ve internet topluluğu içerisinde nasıl daha hoş bir ortama sahip olabiliriz?

Sosyal ağlar üzerinde yapılan başlıca kötü davranışlar sırası ile troll’leme, tehdit etme, zorbalık, diğer kullanıcıların özel bilgilerini sızdırma. Birçok site bu tip kötü problemlere mahal vermemek için güvenliği maksimuma çıkartacak önlemlere başvuruyor ancak bu çözümlerden kaçının bu problemlere kökten çözüm olabileceği tartışılır.

[…]

Web pazarlama ajanslarını karşılaştırmanın püf noktası

Birçok insanın pazarlama ajansı servislerini karşılaştırma yöntemleri aynıdır: her birinin özellikler listesine bakıp birbiri ile karşılaştırmak, sonrasında da ücretlerine göz gezdirmek.

[…]

Yeni Twitter özellikleri markaların etkileşimlerini arttıracak

Özünde Twitter, sosyal ağlar içerisinde en basit olanı. 140 karaktere sadık kalarak basit ve hızlı paylaşılmar yapılıyor, link bırakılabiliyor ve görsel eklenebiliyor. Markalar ve şirketler ise bu platformu takipçilerini arttırmak, etkileşimleri geliştirmek ve online konuşmalara katılabilmek adına kullanıyor.

[…]

Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi