Hediye Rehberleri


 

Tatil sezonu yaklaştıkça, işletme sahipleri pazarlıklarını duyurmak için daha da çabalamaya başlayacak.

Böyle bir dönemde sağlam bir başlangıç yapmak çok önemlidir. Birçok müşteri, büyük satış etkinliklerinden ve tatillerden önce kapsamlı araştırmalar yapar. Aslında, alıcılar hediyelik eşyaları ve hediye fikirleri hakkında her zamankinden daha fazla araştırma yapıyor. Ulusal Perakende Federasyonunun yaptığı bir araştırmaya göre:

Kasım ayının sonunda, ABD'li müşterilerin %40'ı Noel alışverişlerini araştırmaya başladı. Bu insanlardan %18'i, Eylül veya daha önce alışverişe başlayan, bu trendi erken benimseyen insanlardır. Bu yıl müşterilerin yüzde 91'i çeşitli tatilleri kutlamayı planlıyor. Ve Google'da "hediye rehberleri" aramaları Ekim'de artmaya başlar ve Aralık'ta zirveye ulaşır.

Tatil ve hediye tüketicilerini yakalamak için en sık kullanılan taktiklerden bazıları, görsel reklamları, e-posta pazarlamasını ve yeniden hedeflemeyi içerir. Ancak, çok sayıda insanı mağazanıza çekme yeteneğine sahip, yeterince kullanılmayan bir teknik var: hediye rehberleri.

Bu tatil sezonunda, alışveriş yapanların hediyelere ortalama 1.007,24$ harcaması bekleniyor. Hediye fikirleri arayan tatil müşterileri genellikle ilham almak için özel olarak hazırlanmış listelere ve rehberlere başvurur. Muhtemelen, bulunduğunuz sektörde çeşitli ürünlerle alakalı hediye rehberleri sunan firmalar vardır. Hatta, çeşitli işletmeler için hediye önerileri üretmeye ayrılmış web sitelerinden bile söz edebiliriz.

Hediye rehberlerinin çoğu, genellikle onlarla olan ilişkinize (örneğin, babalar günü için hediyeler), ortak bir ilgi alanına (örneğin, hayvan severler için hediyeler) veya özel etkinliklere dayalı olarak, sevdiğiniz biri veya arkadaşınız için öneriler toplar.

Peki hediye rehberi sayfanız neleri içermelidir?

Sayfanın en üstüne, kolajını yaptığınız hediyeleri ve listenin kimler için ideal olduğunu tanıtan ve tartışan yaklaşık 100 kelimelik kısa bir paragraf yazın.

Sayfanıza doğru bir başlık vermeyi de unutmamalısınız. Örneğin, "gitarcılar için hediyeler" gibi bir liste yapmak isterseniz, sayfaya "Gitar Çalanlar için Hediye Fikirleri" adını verebilirsiniz.

Bunu takiben, hediye kılavuzuna dahil edilecek ürünlerin koleksiyonlarına (veya gruplandırmalarına) ihtiyacınız olacak. Bu koleksiyona basitçe "hediye rehberi" adını verebilir veya "x için hediyeler" veya "100 liranın altındaki hediyeler" gibi ögeleri daha fazla sınıflandırmak için bir koleksiyon oluşturarak hediye rehberinizi tamamlayabilirsiniz. Oluşturduğunuz Hediye Rehberi ile ürünlerinizi daha fazla insana ulaştıracağınızdan hiç şüpheniz olm

Yorum yapın


Yorumların yayınlanabilmesi için onaylanması gerektiğini lütfen unutmayın