2016 İÇİN 5 YENİ SEO ÖZELLİĞİ

Bildiğiniz gibi SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), bir websitesinin popüleritesini arttırması ve online varlığını sürdürebilmesi açısından en önemli gelişmelerden biri olmuş durumda. Bakalım 2016 yılında varlığını sürdürecek 5 yeni SEO özelliği neymiş?

[…]

SEO’nuz İçin Sitenizle Bağlantılı Anahtar Kelime Kullanmak Üzerine Tüyolar

Siteniz ve içeriği için başlıca anahtar kelimeler bulmak kolay ve üzerinde düşünmesi çok zaman almayan bir nokta, ancak bu yazımızda site içeriğiniz üzerinden sıradışı anahtar kelimelerle arama yapan internet kullanıcılarının da görüş alanına nasıl girebileceğinizden bahsedeceğiz.


[…]

Sosyal Medya Nedir?

Sosyal medya için online iletişim kanallarının topluma etkileşim, içerik paylaşımı ve online buluşma amacı ile sunumu diyebiliriz. Sosyal medyaya Facebook, Twitter, Google+, Wikipedia, LinkedIn, Reddit, Pinterest gibi hepimizin çoğunu bildiği örnekler verebiliriz.


[…]

“Analytics 360 Suite” Piyasaya Sürülme Sürecinde

Google, “micro-moments” üzerinden marketing araçlarının gelişiminde çığır açacak “Analytics 360 Suite”i piyasaya sürüyor. […]

Google, Arama Kullanımını Yükseltme Amacıyla Iphone için Klavye Geliştiriyor

Mobil aramalar için alternatif klavye seçeneği arama motorlarının kullanımını attıracak bir opsiyon. The Verge adlı siteden alınan bir takım bilgilere göre, Google yakın zamanda kaydırma ve mimik algılayabilen ve aranılan şeyi maksimum tahmin özelliği bulunan bir 3. parti klavye geliştirmek üzere.


[…]

Google, Aranan İçerik İçin Yepyeni Bir Paylaşım Yöntemi Çıkartıyor!

Google, arama sonucu için Twitter’ın arama formatına benzeyen, yepyeni bir formatın deneme sürecine başlamış durumda. Bu yöntemle, en yeni haberden en hızlı şekilde haberdar olunabilecek, ve hatta sonucun kaynağı ile “canlı bir bağlantı” kurulabilecek. Yani bu yöntem ile kullanıcı ile haberin kaynağı (duruma göre metin, resimler ya da videolar) arasında anlık bir bağlantı söz konusu. Örneğin içerik bir video ise, Google’dan yaptığınız arama sonucundan birine tıklar tıklamaz, hızlı bir şekilde tam ekran ve canlı görüntüye yönlendirileceksiniz. […]

Örnekleri İle Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi Hazırlama

İnsanlar online ortamda paralarını kolay kolay harcamazlar. Eğer dizaynı sebebiyle gezinmekte zorluk yaşadığın bir internet sitesinden herhangi bir şey almak ister misiniz? Online alışverişte insanların aradıkları uygunluk ve rahatlık. Sitenin başarısız dizaynı yüzünden vakti çalınan bir müşteri bir daha o siteye girmek için hevesli olmayacaktır.


[…]

Sitenizi İlgi Çekici Yapabilmeniz İçin Tüyolar

Başka sitelerin sahipleri tarafından hali hazırda yapılmış renklendirme ve dizayn gibi temel detaylar, sitenizin içeriği her ne olursa olsun ziyaretçinize tarafınızdan “sıradanlık” intibası bırakacaktır. Artık aynı ve sıradan tasarımlar ziyaretçilerin ilgisini tamamen kaybetmişdurumda. Peki nasıl farklılık yaratıp sitenizi ön plana çıkartabilirsiniz? […]

Facebook SEO’sunun Özellikleri ve Kullanımı

Neden SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Facebook için bu kadar önemli? Her ne kadar Google’ın Facebook’tan önde olduğunu düşünse de, Facebook’un 120.000.000 kullanıcısı, en az günde 1 kere siteye giriş yapıyor. Facebook’ta her ay, 1 milyar fotoğraf, ve 10 milyon video paylaşılıyor. 45 milyondan fazla ise aktif kullanıcı grupları mevcut. Bu Facebook’un arama motorunun ne kadar aktif kullanıldığını kanıtlamak için yeterli değil mi? Eğer kullanıcılar kendilerine özel olan içeriklerini aranabilirliğe açsalardı, onların bile durumlarını, linklerini ve notlarını; arkadaş listenizde olan biri olsa da olmasa da aynı şekilde arama motorunu kullanarak arardınız. Bu sebepten SEO; hem Facebook’un kendini daha da geliştirmesi, hem de kullanıcı ve ziyaretçiler için vazgeçilmez bir opsiyon görünüyor.


[…]

Websiteniz İçin İçerik Oluşturmak Üzerine

İçeriğin önemi yadsınamaz, ancak etkileyici bir içerik sahibi olmak çekişmeli yerel bağlantı sektöründe kullanılabilecek en güçlü silahlardan biri. […]

Google PageRank Puanı Tarihe Karışıyor, Bu Durum İnternet Alemini Nasıl Etkiledi?

Hepimizin bildiği gibi PageRank, Google'ın site sıralamasında kullandığı algoritmanın sonucu sitenize verdiği değeri gösteren basitleştirilmiş 0'dan 10'a kadar olan bir değerdir. Bu değer genel olarak özgün bir içeriğe, sayfaya verilmiş bağlantılara ve bağlantı veren sayfaların kalitesine bağlı olarak değişir. (Tanım Kaynağı: Google) […]

Botlar İnsan Hareketlerini Taklit Etmek Konusunda Gitgide Kendini Geliştiriyor

Son zamanlarda bot kullanımı pazarlamacılar ve kullanıcılar arasında vazgeçilmez bir konuma geldi. Artık neredeyse bütün internet kullanımını kendi bünyesinde toplamaya başlayan botlar, gitgide en az insanlar kadar fonksiyonlu arama motorları olarak geliştiriliyorlar. Bot camiasında ise her yerde olduğu gibi bir çekişme mevcut, herkes kurmuş olduğu bota daha iyi özellikler eklemek üzerine yarış halinde.


[…]

Yapım Aşamasındaki Sitenizle Harika Bir Tanıtım Yapmak İçin Öneriler

Siteniz henüz dizayn sürecinde ve oluşumunu tamamlamamış. Harika fikirleriniz ve ürünleriniz var, ayrıca bunları siteye yerleştirmenize yardımcı olacak harika bir takımınız. SEO üzerinden sitenizi nasıl yürütebileceğinize dair temel şeyleri de kavramış durumdasınız, ancak siteniz hala tamamı ile ziyaretçilere sunulmaya hazır değil. Bu durumda SEO’dan faydalanamayacağınızı sanıyorsanız, yanılıyorsunuz.


[…]

Her Site Sahibinin Kullanması Gereken 7 Araç

Sitenizi nasıl geliştirebileceğinizi araştırıyor, ya da yeni bir site edinme sürecindeyseniz, köşe yazarı Jordan Kasteler, sizin için favori araçlarını açıkladı. Unutmayın, bazen ihtiyacınız olan her şeyi tek bir araç çubuğunda bulabilirsiniz, bu yüzden bu bilgiler sizin için çok kullanışlı ve pratik olacak. İşte Kasteler’ın değerli tavsiyeleri: […]

Bu Yıl Mobil Satın Almanın Kolay Olacağını Gösteren 3 Neden

Akıllı telefon, ya da tablet gibi seyyar kullanılabilirliği mümkün teknolojik cihazlarımızın içinde en sık kullandığımız uygulamalar hakkında şöyle bir düşünülecek olursa, bu uygulamaların sahip olduğu en önemli olan özelliklerini nasıl sıralarız? Kullanışlılık? Kolaylık? Güvenilirlilik? Peki, bu suhalin içeriğini mobil cihazımızdan bir şey satın almak üzerine değiştirecek olursak, bu temel özellikleri hala öncelikli tutuyor muyuz? […]

Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi