Freelance Designer’lar için Müşteri Edinme Yolunda Çeşitli Tavsiyeler

Bir freelancer olarak iş yürütmek kolay değil. İş projelerinizi idame etmek bir yana, faturalamadan müşterilerle ilişkilerinizi sıkı tutmaya, veya işinizin reklamını yapmaktan tutun ay sonunda faturalarınızı ödeyebilecek kadar para kazanabilmiş olmaya kadar her şeyi takip halinde olmak insanı oldukça zorluyor. Bu yolda, daha fazla müşteri kazanımını sağlayabilmek ve yeterli stabilitede ya da artışta bir para kazanım tablosu oluşturmak yolunda çeşitli tavsiyeler ve püf noktaları, size zaman kazanımının yanı sıra daha az efor sağlayacak.


[…]

WhatsApp Uçtan Uca Şifreleme Tekniğini Kullanıcılarına Sunuyor

Şu anda 1 milyardan fazla kullanıcıya sahip olan ve artık Facebook tarafından telifi alınıp yürütülmeye devam eden mesajlaşma uygulaması Whatsapp, geçtiğimiz Salı günü bir şifreleme tekniğini piyasaya sürdü. Bu yöntem sayesinde artık kullanıcılar mesajlarının sadece alıcı ve gönderici arasında okunabilirlik güvencesine sahip olmuş bulunuyorlar.


[…]

Bir Web Tasarımcısı İçin Sosyal Medya Rehberi

Günümüzde artık sayılamayacak kadar özgün sosyal medya ağ çeşitleri piyasaya sürülmüş durumda, bu durum ise an itibariyle sosyal medyanın veli nimetlerinden faydalanmak adına kullanıcıları büyük bir ikileme sürüklüyor. Sosyal medya, hayatımızın vazgeçilmez bir parçası olduğundan beri insanlar onsuz iletişim kurmakta bile zorlanır hale geldi. 2013 verilerine göre bir kullanıcı en az 3 saatini sosyal medya içinde geçiriyordu. Daha sonrasında Instagram ve Pinterest gibi alternatif sosyal medya ağları da çıktıkça, insanlar sosyal medya üzerinde geçirdikleri bu ortalama saati bir hayli katlamış durumdalar.


[…]

Artık Instagram’ın da Facebook’unkine Benzer Bir Bildirim Şeridi Var!

Hepimizin bildiği gibi Instragramın kronolojik bir bildirim sayfası mevcuttu, takip ettiklerimizden gelen paylaşımları en yeniden en eskiye kadar aşağıya inmek sureti ile takip edebiliyorduk. Bundan sonrası için ise Instagram, kullanıcılara tıpkı Facebook’ta olduğu gibi anlık bildirim imkanı sunuyor.


[…]

Google’ın Yeni Analytics 360 Suite’i Hakkında

Yeni Suite 4 yeni ürün içeriyor: Site test edici Optimize 360, data analizi ve takibi için Data Studio 360, Tag Manager 360 ve Google’ın ilk data yönetimi platformu (DMP), Audience Center 360 + iki adet güncellenmiş versiyonlarıyla Attribution 360 (eski adıyla Adometry) ve Analytics 360 (eski adıyla Google Analytics Premium).


[…]

Sonunda! Chrome Mac Kullanıcıları İçin Masaüstü Anlık Bildirim Özelliği Hazırlıyor

Google Chrome, uzun zaman önce tarayıcı içerisinde kullanılabilen bir bildirim sistemini kullanıcılarına sunmuştu, ancak bu sistem zaten OS X ve Windows tarafından hali hazırda kullanıma açılmış bir bildirim sistemiydi – ki bu durum Google’ın yaratıcılığına ket vurabilecek bir detaydı. Ancak Google yapmış olduğu açıklamayla kullanıcılara daha önce tecrübe etmedikleri harika bir yenilik sunuyor. Bu yeniliğin henüz test aşamasında olduğunu da şimdiden belirtelim.


[…]

Kullanıcı Deneyim Tasarımı (UX)’nın Önemi

Eğer online iş ile haşır neşir bir internet kullanıcısıysanız, “UX Design” yani Kullanıcı Deneyim Tasarımı terimiyle ve bunun iyi ve kötü kullanımına dair çeşitli örneklerle muhakkak karşılaşmışsınızdır. İnsanlar bu terimi açıklayabilmek için allı pullu örnekler kullanarak kullanıcılara nasıl hizmet ettiğini açıklamaya çalışıyor. Bir web tasarımcısının isteyeceği son şey, müşterisinin genel konsepti anlamakta zorlanmasıdır. Özellikle e-ticaret bazındaki sitelerde amaç ürünü satmaksa, muhakkak bu konuda bilgi sahibi olmalı ve işinizi ona göre yapmalısınız. Kullanıcı deneyim tasarımı konusunda çoğu kişi, “tasarım” kısmına “kullanıcı”dan daha çok önem veriyor. Ancak kullanıcının performansını maksimuma çekebilmek ve memnuniyetini alabilmek adına tasarım sürecinde “kullanıcı” kısmına daha çok odaklanmak gerekebilir. Bunu gerçekleştirebilmek için:


[…]

Müşterinin Satın Alım Sürecinde Takip Edilmesi Gereken Diğer Başarı Metrikleri

Her dijital marketing stratejisi, sonuça odaklı bir gelişim takibi üzerinde çalışıyor. Birçok pazarlamacı dijital yatırımının başarı ya da başarısızlıklarını satış, biçimlendirme ya da kayıt işlemi gibi son tıklanan anahtar kelime (Last-Click Attribution) gibi ayrıntılara bakarak değerlendirmekte.


[…]

Çaylak Freelance Tasarımcılar İçin Tavsiyeler

Herhangi bir şirketten bağımsız bir tasarımcıya dönüşmenin zorluğunun temelinde kişinin hem kendiyle hem müşterisiyle başa çıkabilmeyi öğrenme zorunluluğu yatar. Freelance designer olmak yolunda atılan ilk adım her zaman zordur, ancak bu zorluklar diğer freelancer’ların da yardımları sayesinde aşılabilecek şeylerdir. Bu yolda dikkat edilmesi gerekenleri ise şu şekilde sıralıyoruz:


[…]

Çaylak Freelance Tasarımcılar İçin Tavsiyeler

Herhangi bir şirketten bağımsız bir tasarımcıya dönüşmenin zorluğunun temelinde kişinin hem kendiyle hem müşterisiyle başa çıkabilmeyi öğrenme zorunluluğu yatar. Freelance designer olmak yolunda atılan ilk adım her zaman zordur, ancak bu zorluklar diğer freelancer’ların da yardımları sayesinde aşılabilecek şeylerdir. Bu yolda dikkat edilmesi gerekenleri ise şu şekilde sıralıyoruz:


[…]

Ticari Başarınızı Sürdürebilmek İçin Temel SEO Önerileri

Kendinize ait bir firma kurmayı başarmışsanız, bir sonraki süreç de en az hızlı bir başlangıç süreci kadar önemli. Sürdürülebilirlik ticarette en önemli şeydir. Bunu internet siteniz üzerinden sağlamak hem sizin hem müşterileriniz için en pratik ve kolay yoludur. İşte size sitenizin SEO’yu değerlendirebilmesi için birkaç öneri: […]

Facebook Live video özelliğini mobil uygulama üzerinden zirveye çıkartıyor

Facebook, yakın zamanda Live video tab’ını mesajlar sekmesinin yerine yerleştirilecek ve bir takım yeni özellikleri ile kullanıcı ve markalara daha çok imkan sağlayacak. […]

“Konuk Yazarlık” Tekniği ve SEO

“Guest-posting”, yani dilimize çevrildiğinde konuk yazarlık; orijinal bir gönderiye sahip makale yazarının, bu makalesini kendi profili dışında başka platformlarda kopyalama yöntemi ile paylaşarak, altında kendini kaynak göstermesi durumudur. Peki bakalım bunu SEO üzerinden daha fazla tık almak için yaptığımız süre içerisinde nelere dikkat etmeliyiz, ve bu durumdan ne şekilde, ne derece faydalanmalıyız?


[…]

Bing, Shopping Campaigns ve Image Extensions İçin Auto-tagging Özelliği Çıkarttı

Dijital marketing piyasasında pazarlamacılara kolaylık sağlayacak auto tagging, yani otomatik etiketleme özelliği, aynı zamanda resim uzantıları için de geçerli olacak.


[…]

Link Oluşturma ve Geliştirme Sürecine Yardımcı İpuçları

Küçük ve mütevazi firma sahipleri, çoğunlukla SEO sistemi için sahip oldukları yerel bağlantıyı geliştirme konusunda pek bilgi sahibi değiller. Link oluşturma süreci, tıklanmayı maksimuma çekebilmek ve Google’ın değerlendirme algoritmasında en üstlerde yer alabilmek için en önemli adımlardan biri olmuş durumda. Bu süreçte yapılan en yaygın hatalardan biri ise SEO’nun gücü göz ardı edilerek, çağ dışı ve yetersiz yöntemlerle daha fazla tıklanma elde etmeye çalışmak. Bunun önüne geçebilmek ve sitenizin popüleritesini SEO üzerinden yükseltmek için bir takım öneriler ise şöyle:


[…]

Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi