PPC (Pay-Per Click) Pazarlamacılığı Nasıl İşliyor?

PPC pazarlamacılığından faydalanabilmek için, öncelikle bu terimin açılımını ve ne işe yaradığını detaylı bir şekilde anlamış olmak gerekir. PPC (Pay-Per Click), yani “Tıklama Başına Ödeme” metodunu somut bir örnek ile izah etmek gerekirse:


[…]

Web Tasarımı Statejiniz ile Proaktif ve Yeniliği Kucaklayan Bir Tasarımcı Olun

Birçok kimse için, bir websitesi kurulumu epey basit bir işlem. Hali hazırda var olan markanız/şirketiniz hakkındaki bilgileri sitenize diziyorsunuz, ayrıca onlara online ödeme imkanı sunuyorsunuz. Peki, bir web tasarım stratejisi nerede ve nasıl devreye girmeli? Aşağıda sıralanan birkaç püf noktaya dikkat ederek ile sitenizi istediğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz:


[…]

İnternet Tarayıcınız Hakkında

İnternet tarayıcısının tam olarak ne kadar iyi tanıyorsunuz? […]

Alım-Satım Faaliyetleriniz İçin Sosyal Medya Platformları ve Önemi

Bir websitesi, internet aracılığıyla erişilebilen tek bir domain’e bağlı sayfalar topluğudur. Artık hemen hemen her firma sahibi; gerek satışlarını arttırmak için, gerekse servisleri/ürünleri hakkında geniş çaplı bilgi sağlamak için bir websitesi sahibi olmaya adım atıyor.


[…]

E-Ticaretin Evrim Süreci Hakkında

İnternetin henüz yeni yeni kullanılmaya başlandığı yıllarda, herhangi bir ürünü online ortamdan satın almak kredi kart bilgilerinin çalınması ihtimalinin yüksekliğinden ötürü her bireyin aklında her daim büyük bir soru işareti olarak kalıyordu. Ancak bu imaj git gide yerini online ödeme sistemine olan güvene, ve sanal ödeme sistemlerinin tamamen benimsenip tüketicilerin büyük bir çoğunluğun bu sistemi hayatının temeltaşı haline gelmesi ile değişmiş bulunuyor. Peki bu nasıl oldu?


[…]

İçerik Ağırlıklı Websitelerinde Dikkat Toplama Konusuna Yepyeni Bir Yaklaşım

Ambalajlı tüketici ürünleri (CPG) markalarının bir çoğunun müşteriye sunduğu hizmet ve kullandıkları strateji genel olarak e-ticaret sitesi mensuplarından oldukça farklı. “Online olarak” atın alma opsiyonu sunmuyorlar. Girdiğiniz herhangi bir e-ticaret sitesinde bir “sepete ekle” butonu arayabilirsiniz, ancak örneğin chanel.com; size ürünlerine bakmanız ve özelliklerini görebilmeniz için çeşitli görseller ve bilgiler sunuyor, ancak online olarak satın al opsiyonu vermiyor.


[…]

Google, Adwords’ü mobil öncelikli bir dizaynla yeniliyor

Ve işte bir Google servisi daha resmi olarak yeniden tasarlanmış durumda: Adwords platformlarının tamamı yeniliğe kavuşuyor.

En son tasarım güncellemesinden bu yana neredeyse 8 yıl geçti ve o zamandan beri birçok şey değişti ve gelişti. Örneğin mobil market, yani sanal pazarlama dünyası patlama yapmış durumda. Bu sebepten Adwords’ün hem arayüzey hem de data içeriği bazında bu yeniliklere ayak uydurma zamanı çoktan gelmişti.

[…]

Günümüzde Markaların Hala Yapıyor Olduğu 6 Büyük Tasarım Hatası

Tasarım hataları kötü font seçimi ya da kötü bir şekilde hazırlanmış kullanıcı deneyimi tasarımı (UX) gibi basit görünebilir, ancak bu size düşük satış istatistiği ya da müşteri kaybına sebep olabilecek kadar ciddi bir problem. Peki 2016’da yapılan 6 kritik tasarım hatası nedir?


[…]

Anahtar Kelime Odaklı İçerik Pazarlamacılığı Stratejisinin Önemi

SEO ve içerik pazarlamacılığının birbiriyle oldukça benzer iş stratejileri olduğuna inanılır. Aslında birçok yönden benzer oldukları da söylenebilir. İlk başta, sayfanın içeriği ne olursa olsun, anahtar kelime stratejisi sayfaları sıralamada üste çıkartıyordu. Artık böyle bir şey söz konusu değil. Arama algoritmaları anahtar kelimelerle içerik zenginliğini birlikte değerlendirerek genel bir site değerlendirmesi sağlamaya başladı. Bu ikisini beraber sunabilmek de an itibariyle içerik pazarlamacılarının ana hedefi olmuş durumda. İşte bu konu ile ilgili birkaç ipucu:


[…]

Varış Sayfanız İçin Hala Yapıyor Olabileceğiniz Muhtemel Hatalar

Genel olarak, üzerinde pazarlama hedefi bulunduran bu sayfanız mümkün olduğunca sade planlanmış olmalı, çünkü herhangi bir dikkat dağıtıcı unsur, siteniz için müşteri ve para kaybına sebep olacaktır.


[…]

Inbound Marketing ve Önemi Hakkında

İçinde bulunuyor olduğumuz hızlı online gelişim süreci sayesinde artık outbound marketing’e veda etmeye yaklaşıyoruz.

Artık potansiyel müşterileri telefonla rahatsız etmek, spam mail’lerle canlarından bezdirmek ya da kapılarını çalıp onları ikna etmeye çalışmak gibi yöntemler pazarlama sektöründe git gide verimliliğini yitirmeye başlamış durumda. İnternet sayesinde zaten müşteriler istedikleri her şeyi online ortamda bulabiliyorken, bu tip davetsiz pazarlama stretejileri ile uğraşmaktan yoruldular. Artık hemen hemen herkesin elinin altında olan online imkanlar sayesinde inbound pazarlama şekli zirveye ulaşıyor. Yani, siz müşterilerinizi değil; müşteriler kendi bağımsız istekleri ve ihtiyaçları ile paralel çeşitli içeriklere sahip sitenizi gördükleri anda sizinle alışveriş yapmak isteyecekler. Inbound marketing stratejileri hakkında birkaç öneri ise şu şekilde:

[…]

Apple Pay mobil web dünyasına 2016 sonuna kadar TouchID özelliği kazandırıyor

Yeni Apple Pay ödeme şekli, kullanıcılara ödemelerini TouchID üzerinden parmak izi yoluyla güvenli ödeme opsiyonu sunacak. Apple, bu özelliğiyle tüketicilere devrim niteliğinde bir satın alma özelliği hazırlamış gibi görünüyor. Bu özellik Safari tarayıcısı üzerinden iPhone ve Ipad’ler üzerinde etkinlik kazanacak. Apple’ın bu yeni özelliği WWDC (Apple Dünya Geliştiriciler Konferansı) sırasında haziran gibi duyrulacak, ve yıl sonunda da piyasaya sürülecek. Dahası, Apple bu özelliği masaüstü ve laptoplara da getirmeyi planlıyor, ancak bu daha kesinlik kazanmadı.


[…]

Freelance İşinizde Kişisel Gelişim Süreci Hakkında

Adınızı duyurabilmek, müşteri kazanımını sağlamak, devamlı müşteri edinebilmek ve bu sayıyı arttırabilmek yolunda bu işe nasıl başlayacağınıza ve nasıl devam ettirebileceğinize dair bir takım şüpheler içindeyseniz, yalnız değilsiniz. Kolay olmayacak. Ancak bazı temel bilgi ve tüyolarla iyi bir freelancer olmak yolundaki karanlık yol aydınlatılabilir.


[…]

Markalar İçin Instagram Kullanılabilirliğini Yitiriyor

Geçen günlerde Instagram, haber akışı görünümünü değiştirdi. Artık gönderiler kronolojik sırayla gösterilmeyecek. Bu kararıyla beraber Instagram artık tamamen Facebook’umsu bir haber akışı görünümüne sahip oldu. Artık haber akışındaki gönderiler takip ettiğimiz kişilerle aramızdaki samimiyete bağlı olarak ön plana çıkacak.


[…]

En iyi 200 Grafik, Uygulama & Web Tasarımı Araçları ve Kaynakları

Teknoloji ve dizayn, bu günlerde ayrılmaz bir ikili olmuş durumda. Tasarımcılar, bilgisayar ve software’e yaratıcılıklarını ortaya çıkartma bazında oldukça güveniyorlar ve Apple gibi teknoloji şirketleri de onlara, ayrım ve farklılaşma (endüstriyel pazarlamadan marketinge) bazında kendilerini emanet etmiş durumdalar. Özetle, artık teknoloji dünyasının odak merkezi dizayn oldu.


[…]

Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi