Instagram’ın yeni analiz sistemi, daha detaylı bir İç Görü (Insights) imkanı sunuyor

Görünen o ki Instagram bir eksiğini daha doldurmuş bulunuyor. Instagram Later (eski adı ile Latergramme) verilerine bakılacak olursa, daha detaylı bir analiz sistemini test sürecinde. “Insights” adındaki bu yeni analiz sistemi (Facebook’un analiz sistemininkine oldukça benzer) kullanıcılara oldukça detaylı bilgi sunacak ve aynı zamanda pazarlamacılara takipçileri ve gönderileri hakkında verisel detaylara erişim şansı sağlayacak.

Takipçi verisi yaş dağılımı, coğrafya bazlı dağılım, cinsiyet dağılımı ve saatlik takipçi aktivitelerini gösterim imkanı sağlıyor.

En üstteki gönderiler belirlenmiş bir zaman dilimi içerisinde (7 ya da 30 gün arası) yüklenmiş tüm görsel paylaşımları, kullanıcılar üzerindeki etkilerine bağlı olarak gösterecek.

“Insights”, pazarlamacıların çeşitli ihtiyaçlarına hitap edecek bir gelişme gibi görünüyor. Bu gelişme sayesinde pazarlamacılar; gönderilerini paylaşmak için içerikleri ve ticari profilleri ile ilgilenmekte olan takipçilerine göre günün en uygun ve verimli zaman dilimini belirleyebilecekler. Yani takipçilerinin günün hangi saatlerinde daha aktif olduklarını görebilmeleriyle beraber paylaştıkları gönderilerle çok daha geniş bir kitle ile anlık etkileşim kurabilecek, ve hatta eski gönderilerin dahi hala canlı ve ilgi çekici kalmasını sağlayabilecekler.



Kaynak: http://marketingland.com/instagram-analytics-177310






Son Bloglarımız

Piernet Armut.com 'da
01 Mayıs 2017
Online Pazarlama
16/Haziran/2016
Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi