Google, cihazlar üzerinden TV reklamlarını kişiselleştirmek üzere DoubleClick Dynamic Ad Insertion’ı piyasaya sürüyor

DoubleClick For Publishers’ın yeni özellikleri, TV yayımcılarına ekranlar üzerinden daha kontrollü bir reklam tecrübesi imkanı sağlıyor.

Google; yeni DoubleClick for Publishers özellikleri ile TV reklamcılığı üzerinden faaliyetlerini sürdürmeye devam ederek yayımcıların, tüketicilerin talepleri ile birden fazla bağlantı özelliğine sahip çeşitli cihazlar üzerinden farklı zamanlarda etkileşimde kalabilmelerini amaçlıyor.

Dynamic Ad Insertion sayesinde kişiselleştirilmiş reklamlar, yayımcılara müşteri hedefli reklam sunumu imkanı sağlıyor. Ayrıca bu reklamlar kişiye özel bir şekilde, mevcut izleyicilere yayınları ne zaman ve nasıl izlemek istedikleri ile doğru orantıda sunulabilecek.

Google aynı zamanda Smarter Ad Breaks adında bir yenilik daha çıkartıyor. Bu özellik reklam arası boyunca yayımcılara reklamların görüntülenmesi üzerinde daha başarılı bir kontrol imkanı sağlayacak. Örneğin, bir reklam arasında birbirinden farklı iki çocuk oyuncağı reklamı gösterilmeyecek, bunun yerine farklı markaların birbirinden bağımsız türde ürünleri tek bir reklam arasında sıralanabilecek.





Kaynak: http://marketingland.com/google-dfp-dynamic-ad-insertion-tv-173976






Son Bloglarımız

Piernet Armut.com 'da
01 Mayıs 2017
Online Pazarlama
16/Haziran/2016
Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi