En yüksek iOS uygulama mağazası kâr ve kazanım tablosu, en iyi yayımcıların %1’ine gidiyor

En iyi %1 ise App Store indirmelerinin %70’ini kapsıyor. 1 ocakla 31 mart 2016 arasındaki indirme ve değerlendirme verilerine bakılarak bu sonucu görmek mümkün. Ancak bu raporda Google Play verilerinin içermediğini de belirtelim.

Peki bu en iyi yayımcılar kimler? Başta Google, Disney, MLB, Spotify, Dow Jones, Hulu, The New York Times, HBO, Electronic Arts, Zynga, Pandora, Netflix olmak üzere birçok diğer bilindik şirketler de bu veride yerlerini alıyorlar. Biraz daha az bilindik isimler ise şu şekilde: Red Cactus, Skout, Life360, Everyday Health, BabyFirst, Super Evil Megacorp, King Peak Entertainment ve Calculated Industries.

Uygulamaları sayesinde kâr sağlayan Amazon ve Uber gibi şirketler bu analiz içerisinde yer almıyor çünkü bu şirketlerin uygulamaları için herhangi bir ücret ödemeye gerek yok. Bu istisna Skype’ı da kapsıyor.

En iyi %1’lik dilimin App Store’da indirilen uygulamaların %70’ini kapsıyor olması, her ne kadar bu başlıca markaların gücünün fonksiyonelliğinden ileri geliyor olsa da, genel olarak App Store’un göz önünde ve popüler oluşundan kaynaklandığı düşünülüyor. Bu durumda daha mütevazi az az bilindik geliştiricilerin ve yayımcıların uygulamalarını göstermek ve yükseltmek için iOS’tan başka alternatifler bulmaları gerekebilir.





Kaynak: http://marketingland.com/report-ios-app-store-revenue-176692






Son Bloglarımız

Piernet Armut.com 'da
01 Mayıs 2017
Online Pazarlama
16/Haziran/2016
Güvenlik Sözleşmesi - Kullanım Koşulları - İptal ve İade Koşulları - Mesafeli Satış Sözleşmesi