İş Geliştirme RSS



Ürün Fikriniz İçin Tedarikçi Bulmak

    Pek çok girişimci, ürünleri fiilen tedarik etme zamanı geldiğinde kendilerini bir duvara çarparken ve ivme kaybederken bulur. Kendi ürününüzü üretiyor olabilir ya da tedarikçiler aracılığıyla toptan satın alım yapıyor olabilirsiniz. Bahsi geçen tedarikçileri bulmak her zaman o kadar da kolay değildir. Bu yazıda, bir sonraki projeniz için bir tedarikçi tedarik etmenin yollarına bakacağız. Tedarikçileri nerede arayabileceğinize, onlara nasıl yaklaşmanız ve ne sormanız gerektiğiyle ilgileneceğiz. İlk olarak ne tür bir tedarikçi aradığınızı belirlemelisiniz. Bu alanda birkaç seçenek vardır, bunlar: Kendi ürün fikrinizi üretecek bir üretici. Halihazırda mevcut olan markaları ve ürünleri satın alabileceğiniz bir tedarikçi (aynı zamanda bir üretici olabilir), toptancı veya distribütör Ürünleri tedarik edebilecek ve halihazırda mevcut marka ve ürünlerin siparişlerini yerine getirebilecek bir dropshipping uzmanı.  ...

Okumaya devam et



Talep Üzerine Baskı nedir?

  Sanatçı, yazar, tasarımcı veya girişimci olun, hiç fark etmez. Eğer yaratıcılığınız ile para kazanmak istiyorsanız fiziksel ürünler mükemmel bir seçimdir. Tişörtlerden posterlere, sırt çantalarından kitaplara kadar aklınıza gelebilecek tüm günlük ürünlere kendi orijinal tarzınızı yansıtabilir ve bunları çevrimiçi olarak satabilirsiniz. Bununla birlikte, kendi envanterinizi satın almak ve elde tutmak için geleneksel bir tercih yaparsınız, satılamayan bir yığın ürünle baş başa kalabilirsiniz. Talep üzerine baskı hizmetleri, envanter yönetimiyle ilişkili zamanı, yatırımı ve riski ortadan kaldırmanın alternatif bir yolunu sunar ve maliyetin çok daha altında özel ürünler oluşturmanıza olanak tanır. Talep üzerine baskı, bir tedarikçiyle birlikte çalışarak beyaz etiketli ürünleri (beyzbol şapkaları veya bez çantalar gibi) kendi tasarımlarınızla özelleştirerek kendi markanız altında ve sipariş başına satabileceğiniz bir süreçtir. Bu, ürünü gerçekten...

Okumaya devam et



Kazançlı bir Çevrimiçi Mağaza Oluşturmak

  Günümüzde çok net bir şekilde gözüktüğü üzere, e-ticaretin geleceği inanılmaz derecede parlak. Bu parlak geleceğe rağmen, bir e-ticaret işi başlatmak zor bir iştir ve doğru zamanda bir araya gelmesi gereken birçok adım ve karar gerektirir. Yardımcı olmak adına, Shopify'ın en iyi içeriklerinden derlenen, çevrimiçi bir mağaza başlatmak adına kapsamlı bir plan hazırladık. Shopify Çevrimiçi Mağaza Oluşturma Rehberi Bir e-ticaret işletmesi kurmanın ilk adımı, hangi ürünleri çevrimiçi, toptan satış veya doğrudan tüketiciye satmak istediğinize karar vermektir. Bu genellikle yeni bir çevrimiçi iş kurmanın en zor ve yorucu kısmıdır. İkinci adım ise fikrinizi değerlendirmektir. Fikrinizin piyasada karşılık bulacağınızdan emin olmanız gerekir. Güçlü bir ürün fikrine vardıysanız, bir sonraki adımınız ürünlerinizi nereden ve nasıl temin edeceğinizi bulmaktır. Bu adımlardan sonra sektörde karşılaşacağınız...

Okumaya devam et



İş Kurmanın Maliyeti

  Pek çok girişimci, işine ilk adımı bir hayalden biraz daha fazlası ve de kısıtlı bir bütçe ile atar. Aslında, Shopify'da mütevazı başlangıçlarla sayısız girişimcinin başarısına şahsen şahit olduğumuz üzere bazı iş modelleri çok az ön sermaye gerektirir. Yine de işlerini sürdürmekte güçlük çeken ve uzun süre ayakta kalamayan küçük işletmelerin üçte birinden fazlası buna neden olarak nakit sıkıntısını gösteriyor. Bir araştırmaya göre, küçük işletme sahipleri işlerinin ilk yılında ortalama 100.000 TL harcıyor. İlk iş yılınızın çok kârlı olmayabileceğini kabul etmek, finansal planlama ve zihinsel hazırlık açısından son derece önemlidir. Çoğu durumda, şirketin tüm geliri işe geri döndüğünden, kuruculara ilk yıllarında en son ödeme yapılır ve bu tamamen normaldir. Sektör ve iş modeli gibi faktörlere bağlı olarak işletmelerin ilk yıllarında...

Okumaya devam et



Telefon Kılıfı İşletmeleri

  Mobil cihazların sayısı insan nüfusunun bile üstüne çıktı. 7,6 milyarlık nüfusumuza kıyasla dünya genelinde 8,5 milyar mobil cihaz bulunmakta. Bu bir bilim kurgu korku filminin başlangıcı gibi görünse de aslında çevrimiçi telefon aksesuarları satmak isteyenler için büyük bir fırsat.  Örneğin, telefon kılıflarının teminatı çok kolaydır ve bu kılıflar, telefonlarına bazı bireysel veya işlevsel özellikler katmak isteyen insanlara hitap eder. Kendi telefon kılıflarınızı üretmek ve satmak etrafında bir işletme kurmanın çeşitli faydaları vardır: Küçük boyutları nedeniyle depolaması ve gönderimi kolaydır. Üretimi nispeten düşük maliyetlidir. Bu kılıfları hem çevrimiçi hem de çevrimdışı bir ortamda satışa sunabilirsiniz. Daha düşük bir riskle başlamak isterseniz talep üzerine baskı metodunu tercih edebilir veya daha yüksek kar oranları için toptan satın alımlar yapabilirsiniz. Her yeni telefon...

Okumaya devam et